Vaše s.r.o. - www.vasesro.cz - zakládání společnosti
Výhody s.r.o.s.r.o. ve zdravotnictvíPříklady z praxeReferenceKontaktní informace

 

Vedení účetnictví pro soukromé lékaře v ČR

 

Potřebujete efektivně vést své účetnictví? Pohlídat všechny termíny a povinnosti týkající se

Vaší ordinace? Zpracovat daňové přiznání? Avšak zejména ušetřit na daních a odvodech?

Rádi Vám poradíme. Jsme specialisty v účtování lékařů všech specializací a zaměřujeme se

na komplexní servis včetně poradenství, jak správným účtováním ušetřit.  

 

Vedení účetnictví

 
Postaráme se o správné vedení Vašeho účetnictví nebo daňové evidence. Vyplníme potřebné formuláře a daňová přiznání. Sestavíme účetní závěrku. Používáme nejvhodnější a daňově nejoptimálnější postupy. Poradíme Vám se zjednodušením administrativy a to vše na míru pro Vaši ordinaci.


Vyplnění všech přiznání
 

Bojíte se, že propásnete některý daňový termín? Že nevyplníte přiznání správně? Termíny hlídáme za Vás. Připravíme a odešleme za Vás daňová přiznání i všechny požadované přehledy v zákonem stanovených lhůtách.
  

Zpracování mezd
 

Zajišťujeme zpracování mzdové agendy. Co to zahrnuje? Vedení mzdového účetnictví a personální agendy (mzdové rekapitulace, výplatní pásky, výplaty nemocenských dávek, přehledy apod.), přihlášení zaměstnavatele, ohlašování nástupu nebo výstupu zaměstnanců, roční zúčtování srážkové a zálohové daně ze závislé činnosti, zápočtové listy, mzdové listy, evidenční listy, hlášení pro účely sociálního zabezpečení a zdravotního pojištění atd.
  

Kompletní přehled služeb:

 

  • účtování pokladních příjmů a výdajů v hotovosti

  • účtování pohybů na bankovních účtech na základě bankovních výpisů

  • sledování provádění zákonných plateb a pravidelně se opakujících plateb

  • účtování vystavených faktur a ostatních pohledávek, podávání pravidelných informací o neuhrazených pohledávkách, vystavování upomínek a penalizací

  • účtování přijatých faktur a ostatních závazků, podávání pravidelných informací o neuhrazených závazcích

  • účtování cestovních příkazů

  • vedení evidence majetku a drobného majetku /pořízení, odpisy, vyřazení/

  • vedení personalistiky, zpracování mezd včetně odvodů daní a pojistného

  • zpracování roční uzávěrky, inventarizace jednotlivých účtů, ročních výkazů a příloh k roční závěrce, vyhotovení podkladů pro zveřejnění v obchodním rejstříku

  • zpracování podkladů pro přiznání k dani z příjmů právnických osob, přiznání k dani silniční, přiznání k dani z příjmů ze závislé činnosti a dani vybírané srážkou, vyúčtování pojistného na důchodové spoření

  • archivace dokladů

  • konzultace sporných a složitých případů, poradenská činnost

  • zastupování klienta před správními orgány